maanantai 30. tammikuuta 2012

Mollyn tarinoita

Kuvat: Annika.M.
Teksti: Molly

Heipparallaa arvon lukijat!

Kuukauden päivät on vierähtänyt tohinalla läpi sitten viime toimitukseni.

Pääsin tässä kuukauden aikana maistelemaan elämää reiluksi viikoksi kaupungin hälinään. Kyllä city-leidin elämä on kiireistä! Kielikin oli vähän ihmeellistä, tosin jokseenkin tuttua koska onhan mun Mosse-kamu syntyjään semi-cityläinen.

Kaikista parasta oli vierailut mummolaan (mamman äipälle ja iskälle). Siis mun kaksijalkainen pappa on ihan kiedottu kaikkien tassujeni ympärille. Mä vähän katsoin mun suurilla nappisimmuilla sievästi ja kohta mulla oli kaapit täynnä luita ja herkkuja. Eikä ehdoton sohva kielto koirille koskenut tietenkään mua. Sama suloinen nappisilmä tuijotus tehosi siinäkin ja sohvalla röhnöttely oli sallittua, vain mulle!

Espoosta palattua samat tohinat jatkui täällä maalla. Mammalla meinaa mennä hermo, kun mä olen niin innokas pumpulin vanuttaja. Pumpulihan on siis mun antama lempinimi Luigille. Se on maailman hauskin lelu ja tosi oudonnäköinen ihmeellisine hörhelö karvoineen ja muovi korvineen.

TOKO:ilun parissa olen hiffannut paljon uusia juonen käänteitä ja alan pikkuhiljaa ymmärtämään ja puhumaan mamman kanssa samaa kieltä. Siis edellytyksenä tietysti, että mukana on pussillinen lihapullia.

Nyt sunnuntaina pääsin taas uuteen paikkaan ja uudet metkut oli tiedossa. Mamma oli ilmoittanut mut pentujen leikkikerhoon. Siis mä olin NIIIN innoissani niistä kaikista kaksi jalkaisista ihailijoista jotka kävin suurella tohinalla moikkaamassa ja tottakai könysin sylkkyynkin. Niin ja hei, siellä oli myös neljä kakara koiraa. Kyllä mä sitten niidenkin kanssa vähän leikin. Liityin kahden mustan poitsun kiusauskerhoon. Kohteena oli tottakai reiluuden nimissä kaikista pienin, mutta pippurisin pentu.

Viikonloppuna onkin taas tiedossa ohjelmaa, joten palaillaan toimituksen ihmeelliseen maailmaan silloin. Näihin tunnelmiin ja kuviin jään taas funtsimaan tuolilleni seuraava kirjoitusta!

Molly




2 kommenttia:

  1. voiko ton alemman kuvan ilmettä kukaan vastustaa ? :)

    VastaaPoista
  2. Ei ainakaan iskät :-))
    neiti on kyllä ihan sulattanut tän äijä voittosen piirin.

    VastaaPoista